Omdat iedereen het

superdrukker wil hebben!

Support

Account

Producten

Zoekresultaten

Hulp nodig?

Vraag het ons

Chat met ons

Offline

Bel: 088 33 40 300

Direct antwoord

E-mail ons

Antwoord binnen 24 uur.

Veel gestelde vragen

In onderstaand overzicht vind je de veelgestelde vragen. Kun je jouw vraag en antwoord niet terugvinden? Neem gerust contact met ons op, we staan graag voor je klaar.

icon-delivery
Bestellen

Voordat je een bestelling kunt plaatsen, dien je een account aan te maken door je te registreren bij Superdrukker. Doorloop hierna de stappen bij het gewenste product. Zodra je het gewenste product hebt samengesteld kun je het in je winkelmandje plaatsen en afrekenen.

Zodra de bestelling is afgerekend, krijg je de mogelijkheid om de bestanden te uploaden. Na het uploaden worden de bestanden gecontroleerd. Zodra de bestanden zijn goedgekeurd ontvang je een mail met de bevestiging dat de bestelling in productie is genomen.

De levertijd wordt bepaald aan de hand van het product en het tijdstip dat je bestelt. Bij veel producten wordt hierbij wel de mogelijkheid gegeven tot een standaard levering, express levering of een next-day levering. Zodra je de specificaties van het product hebt aangegeven, komt de verwachte leverdatum in beeld. De leverdatum kun je na het plaatsen van de bestelling ook altijd terug vinden op de orderbevestiging, factuur of in bij de bestelling in jouw account.

Mocht je een fout hebben gemaakt bij de specificaties van het product, upload dan niet de bestanden, maar neem direct contact op met de medewerkers van Superdrukker. Heb je al wel bestanden geupload? Neem dan direct contact op met de medewerkers van Superdrukker, zij zullen kijken in hoeverre jouw bestelling al in productie is genomen. Mocht jouw bestelling al in productie zijn genomen, kan de bestelling niet meer kosteloos worden gewijzigd.

Zodra de bestelling in productie is genomen, is het niet meer mogelijk de bestelling kosteloos te annuleren. Mocht je hier vragen over hebben, neem dan gerust contact op met de medewerkers van Superdrukker.

Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je per mail een track & trace code waarmee je de verzending kunt volgen. De track & trace code is actief vanaf de volgende ochtend.

Wanneer het door jou gewenste product er niet bij staat, kun je de offerte op maat aanvragen. Zodra de offerte aanvraag binnen is, nemen we binnen één werkdag contact met je op.

Account

Zodra je bent ingelogd in jouw account kun je via ‘mijn account’ je gegevens wijzigen. Ook kun je hier factuur- en afleveradressen beheren in het adresboek.

De factuur ontvang je alleen digitaal per mail en is te allen tijde terug te vinden onder de betreffende bestelling in jouw account.

Het factuur- en afleveradres hoeven niet gelijk te zijn. Bij het plaatsen van de bestelling kun je het het factuur- en afleveradres aangeven. Mocht je het afleveradres op een later tijdstip willen veranderen, neem dan contact op met de medewerkers van Superdrukker, zij zullen kijken of het nog mogelijk is om het adres te wijzigen.

Niet gepersonaliseerde producten zoals accessoires kunnen geretourneerd worden. Je hebt recht om binnen 14 dagen de overeenkomst te herroepen. Maatwerkproducten zoals druk-en printwerk kunnen niet geretourneerd worden. Meer informatie hierover lees je hier.

Ben je niet blij met jouw bestelling? Dat vinden we vervelend om te horen. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, horen we graag waarom je niet tevreden bent. Neem even contact op met onze klantenservice via de chat of mail info@superdrukker.nl. Voeg hier eventueel foto's aan toe zodat we de klacht z.s.m. in behandeling kunnen nemen.

Overige vragen

Wanneer je drukwerk wilt bestellen in een grote oplage ben je vaak met offset goedkoper uit omdat de variabele kosten lager zijn. Wanneer je drukwerk wilt bestellen in een kleinere oplage is digitaal drukken meestal goedkoper. Daarnaast zijn de doorlooptijden bij digitaal drukken korter, waardoor je het drukwerk sneller in huis hebt.

Na het plaatsen van de bestelling kun je de bestanden uploaden. De bestanden worden dan gecontroleerd door het automatische bestelsysteem of wanneer je gekozen hebt voor de extra controle door onze studio. Zodra de bestanden zijn goedgekeurd voor productie krijg je hier een mail over. Wanneer de bestanden worden afgekeurd krijg je hier een mail over en dien je zelf de bestanden aan te passen en opnieuw te uploaden.

Hulp nodig?

Vraag het ons

Chat met ons

Offline

Bel: 088 33 40 300

Direct antwoord

E-mail ons

Antwoord binnen 24 uur.

Of ben je op zoek naar: